Friday, May 16, 2008

Heips Olli-Pekka,

Mitä sulle sinne Nokialle kuuluu? Mulle kuuluu hyvää. Kiitti ku ootte suunnitelleet kovasti viime aikoin uusii puhelimii siel Keilalahdes ja Kiinas! Mäki oon saanut teilt uuden puhelimen ja oon opetellu sitä nyt käyttää.

Mul ois nyt pari kyssärii sulle sinne naapuriin (mä oon nykyään Ruoholahdes töis, joten eiks me vähän sellasii siis olla?). Mut kuiteski, täs tulee:

1.Miks teijän puhelimet on sillain nykyään aika hankalii, et löytääkseen sen mist soittoäänen voi vaihtaa pitää lukee 78 sivuu käyttöohjeit?

2. Miks te luulette siel et jos mä haluun muokata jonkun tietoi mun puhelinluettelos, ni se ois lempinimi tai titteli ja sellasii? Ku te tarjootte esim. niit valikos ekana. Mä luulen et numeroo kandeis kans tarjoo aiemmin ku rimpsun vikana!

3. Miks mun puhelinluettelo katos ku mun luurii synkronoitiin toimiston koneisiin vaik siit tehtiin varmuuskopio ja nyt mul ei oo enää kenekään numeroit? Paitsi jonku Ukko Metsolan joka on meijän työpaikan puhelinluettelos ja jota mä en oo koskaan tavannu. Et kyl se synkronointi tavaallaan toimi, mut tavallaan ei. Tietty onhan yx numero parempi ku ei mitää...

4. Miks teijän insinöörit on laittanu puhelimen herätyskelloon sellasen toiminnon, et ku asettaa herätyksen luuri kertoo et kuin mont tuntii ja minuuttii herätykseen on? Se ei oo kauheen kivaa ku se kertoo et "herätykseen aikaa 4 tuntia 23 minuuttia". Tiiäks sen sanonnan et "Mitä mieli ei tiedä sitä sydän ei sure?" No joo, mut nyt tiiät.

Vastaathan nopskaa!

Terkuin,
Satunnainen vaahtoaja

Ps. Terkkui Jormalle kans! Onkse tykänny olla eläkkeel?

2 comments:

Anonymous said...

*reps* :D

Ei oo kyl sul taas helppoa.

Mä suosittelen kaikille ylpeänä tollasta palikkakännyä joka itellä on. Sillä voi soittaa ja lähettää tekstareita. Hifein ominaisuus siinä on kalenteri. Kyllä meinaa toimii! Ja manuaali mahtuis varmaan flaijeriin.

Satunnainen vaahtoaja said...

Palikkakännyt on parhaita! Itse aion lähestyä Nokiaa pian "Phone for Dummies" -prototyypin kanssa. ties vaikka rikastuisin!